Thursday, March 31, 2011

MOtIF???


pasangan dua sejoli.....
bagai pinang dibelah dua...
sehati sejiwa.....
slalu aku dgr kata2 mcm nie...apa lgi eh nk umpamakn pasangan yg berpasangan nie?
kadang2 aku rsa jeles ngan org yg berpasangan ni?kenapa eh?
xtau kenapa?alasan aku suka klu pasangan yg sngt2 sweet....
tpi aku rsa nk cri dlm dunia skrg ni susah dh kot...ade pun wpe kerap je yg btul2 setia n sngt2 menjaga pasangan masing2....motif aku kt sni 1 je...suka sngt2 tengok pasangan2 yg sweet nie...
skrg ni dimana mana sahaja kta akan jmpa org yg berpasangan ni...x kira laaa
pasangan lelaki perempuan ke,pasangan songsang ke....janji sweet mereka tue mcm2 ragam dan mcm2 bagai....kdang kali tergelak n tersenyum kte tengok aksi2 org berpasangan ni kn?
RINDU sngt2 aku pada keadaan aku berpasangan dahulu....
(oooopppsss x kisah la kn aku nk bercerita....blog aku...ko ade?
selalunya aku amat hepy ngan keadaan itu.....merungkai segalanya apabila kte berpasangan....
sma2 ambil berat...sma2 suka...sma2 duka...sedih,ceria,sumer laa feeling2 kte berdua ngan pasangan yg akan merasa,....itu cerita aku yg dlu laa....sngt2 prihatin.....

TAPI.......SEKARANG..........
boleh aku rasanya....hanya lah mempergunakan satu individu yg suka berpasangan,
kdang juga ade semata2 untuk lepaskn NAFSU,ade juga bermacam2 lgi......
dimana eh nk cri pasangan yg sejati dan serasi pada masa skrg nie,,,,....
tertanya2 aku pda hati aku skrg.....
wujud lgi ke cinta sejati...x kisah la cinta yg mcm mne....sangsi ke songsang ke?
dh 2 3 kali terkena...so aku lebih berhati2 lepas nie....
tidak mudah terkena dgn kata2 manis.......NYAMPAH....
sebelum berkasih kasihan sumernyer INDAH....tPi selepas itu.....
hanya TUHAN sje tau apa rsanyer....PERIT yg tak terkata laaaa.......
boleh jugak aku kata YANG TERINDAH HANYA SEMENTARA.....
hati2 dlm memilih pasangan.....jgn mudah percaya dan letak 100% pada CINTA
simpanlah walau 10% dlm hati anda.....klu xnk kecewa yg tak terkata.....

*JELES*
(motif sngt)

teringin laaa nk berpasangan KEMBALI....
boleh ade kwan untuk kte bercakap,berMANJA,bersama sama...
everything boleh sma2 bercerita dan lalui apa jua keadaan bersama.....
tpi tu laaa...susahnyer.....jeles la tengok org yg berpasangan yg kekal baik bahagia....
so SWEETtttt.......
kann best dpat pasangan yg amat memahami kte.....
seorang yg ROMANTIK......yg tuttttttttttttttt....yg tetttttttttttttttt....
ishk2...bila la dapat BERSAMA lgi........
tunggu je laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....akan tiba NANTI....
hnya BERSERAH......aku harap die paham aku sebelum aku paham die.....
memang kte kena memahami antara 1 sama lain...tpi x slah untuk kte yg dipahami dlu...sumer org menginpikan bnda nie.....sumer org nk kte memahami kte dahulu....so klu boleh bertolak ansur apalah salahnyer kn?
YEAYYY YEYYY YEYYYyeyyyyyyyyyy yyyyyYYYYYEEEEEHHHH
MENANTI JGN SMPAI DINANTI......
(paham tak mksd aku nie?)

OK LAAAA,....nti bercoloteh lgi okay.....TC....
muah....salam sayang
love XOXO FF

2 comments: