Monday, November 16, 2009

berKFC "ade oRG blaNJa"












nk story skit la...ishk2,,.mR j ni duk pksa aku g jmpa die gak kat tmpat keja die
ishk2,,,..sabar je la...memang hri tu hri kelam kabut aku....pening kpala nk urus msa....huh...smpai die ckp klu xmai xnk kwan dh...ade ke patut camtu...kte ngan kelam kabut nk sambut MR aPExx...die sibuk2 ajak nk jmpa....at lasT...kesian kat Mr apEXX aKu pick up die then antaq kat umah...so..aku gerak la jmpa mR J nie...ishkk....aku ngan amy,shaz,ayyman n of coz 2 akak aku yg tomey2 ni kak sheila n kak nana pegi la habour park....oppsss KFC habour park....hehehehe.....
gpun kebetulan nk antar kak nana n kak sheila blek bilik.....
MR J nie laaa..mentang2 la MANAGER kaT ctu sumer nk blnja laa....hahahaha....
tpi best gak la kteorg mkn2 ctu....smpai x abis....hehehehe......hepy sngt2 time tue....
bahagia jew....hahaha...jgn mrah yeee.....
thanx u jad blnja we all.....luv u..tQ....salam




No comments:

Post a Comment