Wednesday, November 25, 2009

trouble is a fren






me....aku adalah aku....janji aku pada MR A yg aku anggap mcm abg adalah tuk slow kn my aktiviti n hope akn berjya....but tonite was gone apabila incident yg pling aku x ska terjdi...but ok la....i respect ngan reason die...apa pun i hope kte still a goog fren MR A...i really miss u....
i xtau nk ckp apa...but i reallly sentap nk mampos ngan apa u wat kat i...i xtau nk luah kat spa so i terpksa luah kat cni....apa pun i hope i bleh maafkn u but it take time to me....sori MR A....i really dissapointed with u last nite.....i did'n care about ur scandal,,...n x ksah lngsung apa u nk wat but masa tuk i u ade....i miss that....sori sngt klu i ade bg u terasa hti....
sori...damn!!!

the reason n mesej him to me

MR A:sori last nite i was drunks...i fell bad n change my mind directly...

again

MR A:say apologise to everybody..i dont know what happen to my self..that y i scare if i drunks....coz my mood easy to change...sory again...


n my reason...
i xtau nk ckp apa coz i xtau apa yg jdi sebelum i trun pda blik kak nana....i really dunno...
i really sad what u did last nite...i xtau nk ckp cmne n i rsa msti ade sunthin u sorok kat i kn?
sedangkn u dh lma mabuk2 nie...i knal u MR A...
ok la....apa pun i maafkn u...sori




No comments:

Post a Comment